Home

Bývajte bez starostí

V súčasnosti sa dlhodobo staráme o viac než 7 000 podnájomníkov v 10 mestách Českej republiky a v Bratislave. Mnohým sme pomohli nájsť vysnívané bývanie a s radosťou pomôžeme s výberom bestarostného prenájmu aj vám.

4 000+

bytov v našej

8 000+

podnájomníkov

100+

profesionálov v tíme

Sme vám po celú dobu k dispozícii

Klientská podpora 24/7

K dispozícii je nepretržitá klientska podpora a pomoc našich správcov. Poradíme vám a pomôžeme s opravami a ďalšími požiadavkami.

Spoľahlivé poistenie

Správne poistenie je záruka domácej pohody. Automaticky pre vás zjednáme výhodné špeciálne poistenie domácnosti a zodpovednosti.

Prehľad o platbách

Každý mesiac dostanete e-mailom prehľadný rozpis platieb na nasledujúci mesiac a potvrdenia všetkých prijatých platieb.

Výhodnejší internet

Staráme sa o viac než 3 500 bytov a vieme tak vyjednať výhodnejšie podmienky pre internetové a televízne služby.

Vybrali ste si a dohodli sme sa. Čo bude následovať?

Podpíšeme podnájomnú zmluvu
Spoločne vyplníme predávací protokol
Predáme vám kľúče
od nového bytu
Poistíme vás i vaše nové bývanie
Sme tu
prevás 24/7

S čím vám vždy hravo pomôžeme?

Pokazila sa vám práčka či iný spotrebič? Potrebujete pomôcť s odpočtom elektromeru či asistenciu pri jednaní s úradmi? Obráťte sa na nás.

  • Asistencia pri riešení porúch, závad, opráv a poistných udalostí, vrátane zabuchnutých dverí či slomeného kľúča. Zajistíme pre vás aj presné vyúčtovanie energií.
  • Obráťte sa na nás takisto aj pri predlžovaní zmluvy, pridanie či odobratie spolubývajúceho či v prípade žiadosti o povolenie domáceho miláčika (so súhlasom majiteľa bytu) a mnoho ďalšieho.
  • Ponúkame aj servis pre cudzincov pri riešení potvrdení o ubytovaní pre cudzineckú políciu.

Vyjdeme vám vstříc finančně

Začátky mohou být nákladné, proto vám jistotu rozdělíme až do 3 splátek a v případě potřeby pro vás vytvoříme splátkový kalendář.

Přizpůsobíme se vašim plánům

Zaujal vás jiný byt v našem portfoliu?
Jednou ročně se můžete přestěhovat bez poplatku a výpovědní lhůtu pro vás zkrátíme na 2 měsíce.

U nás máte vždy přednost

Případné opravy na bytě pro vás zařídíme prioritně a maximálně urychlíme také proces závěrečného vyúčtování a vypořádání.

Ročně tak ušetříte až 28 800 Kč
Chci znát všechny výhody Bydlení Premium

Časté otázky

Ako funguje služba Livendo?

Livendo spravuje byty pre majiteľov a prenajíma ich spoľahlivým podnájomníkom. Naše služby zahŕňajú právne a administratívne služby, ako aj zabezpečenie opráv a poistných udalostí.

Vyberte si byt z nášho portfólia a vyplnením formulára sa prihláste na obhliadku. Po vyplnení formulára pre konkrétny byt vás bude kontaktovať náš obchodný zástupca, s ktorým si dohodnete termín obhliadky.

Po podpise zmluvy o podnájme a zaplatení všetkých poplatkov vám byt odovzdáme a všetko potvrdíme podrobným odovzdávacím protokolom, ktorého súčasťou je aj fotodokumentácia a odpočty všetkých meračov. Zároveň vás prihlásime do klientskej zóny, prostredníctvom ktorej s nami môžete pohodlne komunikovať a sledovať svoj účet.

V prípade otázok, havarijných situácií alebo akýchkoľvek problémov s bytom nás môžete kontaktovať na našej linke klientskej podpory
+ 420
222 70 30 30, ktorá funguje pre havarijné situácie 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Prečo bývať s Livendo?

Pri spolupráci sme vám vždy k dispozícii. Naša klientska podpora je tu pre vás nonstop, vybavíme vám spoľahlivé poistenie domácnosti a zodpovednosti za škodu a pomôžeme vám aj s opravami. Ponúkame zvýhodnené internetové a televízne balíčky, ako aj možnosť získať zľavu na nájomnom vďaka nášmu odporúčaciemu programu.

Sú v bytoch povolené domáce zvieratá?

Každý majiteľ má iné preferencie týkajúce sa domácich zvierat. Niektorí ľudia schvaľujú len malé plemená psov, iní pokojne veľké plemená, niektorí sú alergickí na rôzne druhy srsti... Všetky informácie o dostupnosti bytu alebo domácich zvierat nájdete vždy v konkrétnom inzeráte.

Pre ďalšie informácie prosím kontaktujte našu klientsku podporu. Uveďte, prosím, aké domáce zvieratá chcete v danom byte chovať (mačka/pes/hlodavec/terarijné alebo klietkové zviera), ich počet, vek a v prípade psov aj plemeno. Obchodný zástupca bude kontaktovať majiteľa bytu, aby zistil potrebné informácie.

Co všetko budem platiť a v akých čiastkach? 

Na začiatku zaplatíte vratnú kauciu, nájomné za prvý mesiac a poplatok za podnájom - môžete to chápať ako poplatok našej spoločnosti za sprostredkovanie služieb. Táto suma sa najčastejšie rovná jednému mesačnému nájomnému. Mesačné nájomné sa skladá z ceny podnájmu, zálohovej platby za služby (elektrina, plyn, voda, TÚV,...) podľa konkrétneho vybavenia bytu a platby za poistenie. Výška sa líši podľa konkrétneho bytu, presnú sumu vám oznámi obchodný zástupca pri obhliadke. Zvyčajne vám raz ročne zašleme vyúčtovanie za energie a SVB, kde vyúčtujeme zaplatené zálohy. Prehľad platieb a vyúčtovaní vám vždy zašleme na váš e-mail pred ich splatnosťou.

Budem mať rovnakú platbu počas celého trvania zmluvy?

Nájomné je dohodnuté na dobu trvania podnájmu, zvyčajne 12 mesiacov. Pred skončením zmluvy vás bude kontaktovať obchodný zástupca, aby s vami prediskutoval, či chcete zmluvu predĺžiť a za akých podmienok. Ak sa zmení výška vašich účtov za služby, pošleme vám dodatok, v ktorom upravíme výšku zálohy, aby vám nevznikol veľký nedoplatok na účte.

Čo je poplatok za podnájom?

Poplatok za podnájom je jednorazová náhrada nákladov spojených s prenájmom bytu, ako sú právne a administratívne služby, inzercia, rezervácia bytu atď.

Na čo sa vzťahuje moje poistenie?

Pre väčšie pohodlie domova vám automaticky vybavíme špeciálne poistenie domácnosti a zodpovednosti za škodu. Ak je to možné, snažíme sa poruchy a havárie riešiť prostredníctvom poistnej zmluvy - všetky poistné udalosti však musia byť nahlásené prostredníctvom nášho oddelenia zákazníckej podpory, aby boli oprávnené.

Na ako dlho uzatvárame zmluvu?

Podnájomná zmluva sa zvyčajne uzatvára na jeden rok, ale určite to neznamená, že sa po roku musíte vysťahovať - v prípade obojstranného záujmu vám zmluvu radi predĺžime.

Prečo používate podnájomnú zmluvu?

Podnájomnú zmluvu využívame preto, lebo byty si prenajímame od ich majiteľov a s majiteľom sme už uzavreli nájomnú zmluvu. Obyvatelia bytu preto musia mať zo zákona uzatvorenú podnájomnú zmluvu.

Na koho sú písané energie a kto za ne bude platiť?

Zmluvy s dodávateľskými spoločnosťami sú zvyčajne napísané na meno vlastníka. V závislosti od výšky záloh, ktoré dodávateľ určuje na základe historickej spotreby pre konkrétny byt, upravujeme výšku záloh pre podnájomníkov. Vyúčtovanie médií pripravíme a zašleme v závislosti od toho, kedy dostaneme od vlastníka bytu podklady za uplynulé vyúčtovacie obdobie. Podklady na vyúčtovanie médií, ako sú elektrina, voda a plyn, budeme teda dostávať v priebehu roka. Podklady na vyúčtovanie SVB zvyčajne dostávame v máji až auguste. Stav svojho vyúčtovania si môžete vždy overiť na našej zákazníckej podpore.

Je možné si v byte zriadiť trvalý pobyt?

Keďže ide o podnájomnú zmluvu, na zriadenie trvalého pobytu je potrebný súhlas vlastníka. Budeme komunikovať s majiteľom a vybavíme požiadavku trvalého pobytu za vás. Vybavenie zvyčajne trvá 4 - 5 týždňov.

Ako od vás môžem získať dokumenty pre cudzineckú políciu?

Ak potrebujete vystaviť doklady na nahlásenie pobytu v MVSR, stačí kontaktovať našu klientsku podporu. Odporúčame vám to urobiť v predstihu, pretože spracovanie zvyčajne trvá 5 až 6 týždňov.

Prečo potrebujete poznať môj dátum narodenia?

Sme zodpovední za byty, ktoré nám vlastníci zverili, preto všetkých žiadateľov preverujeme vo verejne dostupných registroch, či nemajú exekúcie, nie sú v úpadku alebo po nich nepátra polícia. Ak tieto informácie pred podpisom zmluvy nemáme, nemôžeme spolu nadviazať spoluprácu.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Ozvite sa nám